Θέλετε την ποιότητα κύλισης του Golf,  τιμόνι ακριβείας της Alfa,  τη μοναδική σχεδίαση του Astra ή τον premium αέρα του A3;



Το VW Golf έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης, χαμηλή κατανάλωση και άριστη εργονομία. 

Η μοναδική οπτική διαφοροποίηση της μικρότερης έκδοσης του Golt σε σχέση με τα «αδελφά» TSI, έχει να κάνει με την απουσία κόκκινου χρώματος στο I του ανάλογου λογότυπου. Το καλό είναι πως στην πράξη ο κινητήρας ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις του αμαξώματος των 1.233 κιλών, ενώ παράλληλα -στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε- προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Το εσωτερικό του Golf 1.2 ΤSI μπορεί να μην αποτελεί αντικείμενο σπουδαίας σχεδιαστικής μελέτης, είναι όμως καλαίσθητο αισθητικά και κυρίως υπερποιοτικό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και εκείνα με τη σειρά τους πολύ καλής ποιότητας και εμφανίζουν κορυφαία συναρμογή. Βέβαια, το τιμόνι με τη λεπτή στεφάνη ή το εντελώς βασικό ηχοσύστημα διαφέρουν από την πολύ καλή εικόνα των ακριβότερων εκδόσεων. Εργονομικά λάθη δεν υπάρχουν, ενώ κάθισμα οδηγού και τιμόνι ρυθμίζονται παντοιοτρόπως.
 
•             H άνεση αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό της έκδοσης αυτής, με την ανάρτηση να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης κτυπάει κορυφή και τα ταξίδια είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Ο κινητήρας των 1.2 λτ. παρουσιάζει σχετικά γραμμική λειτουργία, αλλά το φόρτε του είναι η ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές. Ψηλά δείχνει να του λείπει η δύναμη και πολύ χαμηλά εμφανίζει μια υστέρηση, στοιχεία που τονίζονται και από την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου.
 
•             Ο χώρος αποσκευών με τα 350 λίτρα δεν είναι ο μεγαλύτερος, έχει όμως κανονικό σχήμα και άνοιγμα.
 
•             Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1.2 λτ. και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 118 ίππους στις 5.020 στρ./λεπτό, και 179 Nm ροπής στις 3.480 στρ./λεπτό. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10.4 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 190 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι τα 5.7 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 134 γρ./χλμ.
 
 
Η Alfa Romeo Giulietta είναι «κούκλα», έχει τιμόνι που «ξυρίζει» και σύστημα που μεταμορφώνει εντελώς τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα είναι αναμφίβολα η Giulietta της Alfa Romeo. Στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο κλασικός θυρεός της Alfa Romeo, ο οποίος έχει αποκτήσει εδώ μια σχεδόν τρισδιάστατη εμφάνιση, ώστε να προσδώσει ακόμη περισσότερο κύρος. Ο προφυλακτήρας ενσωματώνεται απόλυτα στο υπόλοιπο αμάξωμα και διαθέτει στο κάτω τμήμα του δυναμικές εισαγωγές, ενώ τα φωτιστικά, από την πλευρά τους, έχουν οβάλ σχήμα και περιλαμβάνουν όμορφα κάθετα φώτα ημέρας.

Εσωτερικά, το πρώτο πράγμα που προσέχουν οι πιο μυημένοι είναι ότι η σχεδίαση αυτή δε θυμίζει σε τίποτε αντίστοιχο τμήμα άλλου υπάρχοντος μοντέλου της Alfa. Δε λείπουν πάντως και κάποιες αναφορές στο παρελθόν και ειδικά στην πρώτη γενιά της Giulietta, όπως είναι το χαρακτηριστικό οριζόντιο μεταλλικό φιλέτο, που χωρίζει σε τρία τμήματα το ταμπλό και ουσιαστικά καταργεί την έννοια της κεντρικής κονσόλας.
 
•             Στο δρόμο, το αυτοκίνητο έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλό πάτημα, αλλά και καλή άνεση. Σύμμαχο του οδηγού αποτελεί και το γρήγορο τιμόνι με τις μόλις 2.2 στροφές. Σημειώστε, τέλος, ότι και σε αυτή την Alfa το «παρόν» δίνει το σύστημα δυναμικής κατάστασης Alfa D.N.A., με τρεις επιλογές για τον οδηγό (Normal, Dynamic, All Weather). Ο κινητήρας έχει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ η απόδοση της δύναμης έρχεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα
 
•             Με εκμεταλλεύσιμο σχήμα αλλά υψηλό κατώφλι, ο χώρος αποσκευών έχει αρκετά καλή χωρητικότητα 350 λίτρων.
 
•             Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1.4 λτ. και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 120 ίππους στις 5.000 στρ./λεπτό, και 206 Nm ροπής στις 1.750 στρ./λεπτό. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10.1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 195 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι τα 6.4 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 149 γρ./χλμ.

Το Opel Astra είναι σταθερό ακόμα και υπό πίεση, έχει ποιοτικό εσωτερικό και πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση.

Το Astra που εξετάζουμε, που δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, διακρίνεται για το σφηνοειδές του σχήμα, το πίσω τμήμα της οροφής, που θυμίζει κουπέ αυτοκίνητο, αλλά και για τις αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματός του. Περνώντας στο εσωτερικό του, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αισθητική της καμπίνας με εμφανείς επιρροές από το Insignia. Θετικές εντυπώσεις αφήνουν ο κομψός και πλήρης σε ενδείξεις πίνακας οργάνων, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας και φυσικά η προσοχή στην ποιότητα, με ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό να καλύπτεται από ένα λεπτό σε πάχος μαλακό υλικό.

Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, γεγονός που ενισχύεται και από τις πολλαπλές ρυθμίσεις του τιμονιού και του καθίσματος, με ενισχυμένη πλευρική στήριξη και πιστοποίηση ομάδας ορθοπεδικών. Στον τομέα των εσωτερικών χώρων, 4 άτομα θα μετακινηθούν χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις.
 
•             Στο δρόμο, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, το αμάξωμα δεν εμφανίζει περιττές κινήσεις, αποπνέοντας ασφάλεια και αναδίδοντας μια ιδιαίτερα συμπαγή αίσθηση. Στις στροφές, ακόμα και υπό πίεση, το Astra εμφανίζει υψηλή πρόσφυση με περιορισμένη υποστροφή και υψηλή ακρίβεια στο μπροστινό σύστημα. Παράλληλα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πορείας, το πίσω μέρος δείχνει καλά βιδωμένο στην άσφαλτο.
 
•             Η χωρητικότητα του χώρου των αποσκευών βρίσκεται στο μέσο όρο με 370 λίτρα.
 
•             Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1.4 λτ. και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 120 ίππους στις 4.200 στρ./λεπτό, και 200 Nm ροπής στις 1.850 στρ./λεπτό. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11.0 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 192 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι τα 5.9 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 139 γρ./χλμ.
 
 
 
 
Το Audi A3 είναι premium, με μεγάλους χώρους και αποπνέει ασφάλεια.

Με το φρεσκάρισμα που είχε δεχτεί λίγο καιρό πριν, το μικρομεσαίο Α3 της Audi δέχτηκε κάποιες πινελιές ανανέωσης τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό τμήμα του μοντέλου. Όσον αφορά την έκδοση του A3 Sportback, 1.2 TFSI δεν υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με τις ισχυρότερες εκδόσεις του, όπου η «σοβαρή» σχεδίαση ενισχύει την premium εικόνα, μαζί φυσικά με την υψηλή ποιότητα κατασκευής. Παράλληλα, ο οδηγός θα βρει εύκολα την αντίστοιχη θέση και δε θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την εργονομία, αφού όλα τα χειριστήρια είναι σωστά τακτοποιημένα, ενώ στην καμπίνα 4 ενήλικοι επιβάτες δε θα νιώσουν στριμωγμένοι.
 
•             Στο δρόμο, ο φιλικός χαρακτήρας και το αίσθημα της ασφάλειας που αποπνέει το A3 αποτελούν ορισμένα από τα κυρίαρχα γνωρίσματά του. Ωστόσο, η οδική συμπεριφορά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ, αφού το τιμόνι με την καλή αμεσότητα είναι σχετικά ελαφρύ και δεν έλειπαν κλίσεις από το αμάξωμα σε «σφιχτές» στροφές. Αυτό που γίνεται αισθητό είναι το μέτριο τράβηγμα του 1.2 λτ. κινητήρα, κυρίως κάτω από τις 2.000 στρ./λεπτό, ενώ από εκεί και μέχρι τις 5.000 στρ./λεπτό επιταχύνει γρήγορα, σε ρυθμούς κινητήρα 1.600!
 
•             Ο όγκος του πορτ-παγκάζ των 370 λτ. βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
 
•             Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1.2 λτ. και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 120 δυναμομετρημένους ίππους στις 4.970 στρ./λεπτό και 202 Nm ροπής στις 2.910 στρ./λεπτό. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12.0 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 192 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι τα 5.5 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 127 γρ./χλμ.

Έλεγχος από ειδικό

Η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου χωρίς να έχει προηγηθεί τεχνικός έλεγχος, μπορεί και να είναι «η μητέρα» όλων των λαθών.

Ναι, μπορεί για 5.000€ μία BMW Σειρά 3 του 2003 (e46) να «φωνάζει» από μακριά ότι πρόκειται για ένα καλό deal, σύντομα όμως ο ενθουσιασμός μπορεί να μετατραπεί σε δράμα αν δεν το ελέγξεις με κάποιον ειδικό.

Πολλά αυτοκίνητα εκεί έξω πωλούνται με την μορφή της «ευκαιρίας», οπότε για να καταλάβεις αν τα λεγόμενα του τάδε ιδιοκτήτη ή εμπόρου συμβαδίζουν με την πραγματικότητα, πρέπει πρώτα να το «περάσεις» από το «μικροσκόπιο».

Το αυτοκίνητο είναι μια μεγάλη επένδυση που θα κάνεις στη ζωή σου γι’αυτό και ο τεχνικός έλεγχος επιβάλλεται!

Ζήτησε το βιβλίο service και ενημερώσου για τη συντήρηση

Ναι… έχουμε δει και τέτοια

Το βιβλίο service είναι η απόδειξη ότι ένα αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί σωστά (ή και λάθος) και μπορεί να σου δώσει πολλά και ενδιαφέρονται στοιχεία. 

  • Κάθε πόσα χιλιόμετρα «έκανε» αλλαγή λαδιών;
  • Δίσκο-πλατό έχει αλλάξει και αν ναι πότε;
  • Γιατί έχει αλλάξει αντλία νερού πριν τις 100.000χλμ;

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν.

Αν δεν υπάρχει βιβλίο service ή οι απαντήσεις δεν είναι ξεκάθαρες, καλύτερα να αποφύγεις την αγορά αυτού του αυτοκινήτου.

Αν όμως σου δείξουν όσα ζητήσεις , τότε μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα την αξία του αυτοκινήτου που ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις, μπορείς να επιβεβαιώσεις, κατά κάποιο τρόπο, ότι τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο κοντέρ είναι πραγματικά και τέλος, μπορείς να υπολογίσεις τι έξοδα ενδέχεται να προκύψουν μετά την αγορά του.

Διάβασε πως ελέγχουμε στη Spotawheel τα αυτοκίνητα μας και πάρε μια ιδέα για το τί πρέπει να κάνεις και εσύ!

Είμαι σίγουρος πως δεν θα ήθελες να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και ξαφνικά να μπεις σε έξοδα επειδή -χωρίς να το ξέρεις- ήταν η ώρα για αλλαγή καδένας χρονισμού.

Για να αποτρέψεις κάτι τέτοιο αφιέρωσε λίγο χρόνο (όχι πάνω από 5 λεπτά) για να διαβάσεις με συγκέντρωση το βιβλίο service!

Πριν συνεχίσεις στο επόμενο βήμα, καλό είναι να διάβασεις το εξής: Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένο με πολλά χιλιόμετρα;

Γυρίζουν τα Χιλιόμετρα ακόμα και οι Ιδιώτες

Χάος στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων,

«Σκάνδαλο με τα γυρισμένα χιλιόμετρα»

«Σε αδιέξοδο χιλιάδες που πήραν μεταχειρισμένο ΙΧ»

Αυτοί είναι μερικοί από τους τίτλους που θα εμφανιστούν στη μηχανή αναζήτησης της google αν πληκτρολογίσεις… «γυρισμένα χιλιόμετρα».

Αν μάλιστα μπεις και στον κόπο και κάνεις μια πιο εκτενή αναζήτηση, θα διαπιστώσεις πως οι περιπτώσεις των συνανθρώπων μας που έχουν εξαπατηθεί με αυτόν τον τρόπο, είναι χιλιάδες

Δεν είναι μυστικό.

Η παραποίηση των χιλιομέτρων ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι η πιο διαδεδομένη απάτη της συγκεκριμένης αγοράς.

Όχι μόνο της ελληνικής, αλλά και της βελγικής, της ολλανδικής, της βρετανικής και άλλων ακόμα, περισσότερο προηγμένων χωρών από τη δική μας.

Πρόκειται για μια πάγια τακτική που ακολουθείται εδώ και πολλές δεκαετίες –και δη την περίοδο της κρίσης– κυρίως από τους επαγγελματίες του χώρου.

Την τελευταία 7-ετία όμως, η παραποίηση των χιλιομέτρων παρατηρείται σε αυξημένο ποσοστό και σε αυτοκίνητα ιδιωτών. Ναι, ακόμα και οι ιδιώτες γυρίζουν τα χιλιόμετρα!

Όσο για την ενημέρωση του υποψήφιου αγοραστή για το πως θα προστατευτεί, αυτή είναι σχεδόν ανύπαρκτη…

Γι’αυτό και το πρώτο πράγμα που θα δεις πάνω-πάνω στο site της Spotawheel είναι ο πιο πλήρης οδηγός γυρισμένων χιλιομέτρων που έχει γραφτεί ποτέ. Αν δεν το έχεις ήδη κάνει, κατέβασέ τον τώρα!

Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις ποιοι οι ιδιώτες γυρίζουν τα χιλιόμετρα και τι να προσέξεις αν βρεθείς σε μια τέτοια δυσάρεστη κατάσταση.

Έμπορος από χόμπι

Με το ξέσπασμα της οικονομική κρίσης στη χώρα μας, πολλοί ιδιώτες που αναζητούσαν το εύκολο χρήμα ξεκίνησαν να ασχολούνται ερασιτεχνικά με την εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Τι κάνουν δηλαδή;

Αγοράζουν ένα αυτοκίνητο αμφίβολης ποιότητας σε τιμή «ευκαιρίας», το σουλουπώνουν ελαφρώς για να δείχνει ελκυστικό στο μάτι και το μεταπωλούν στον ανυποψίαστο αγοραστή, βγάζοντας έξτρα, αφορολόγητα χρήματα.

Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι το «μέτρο» που θα καθορίσει, πόσα τελικά θα είναι αυτά τα έξτρα χρήματα.

Αφού δεν υπάρχει έλεγχος από το κράτος και εφαρμογή μέτρων για να αποτραπούν τέτοιες ενέργειες, γιατί να μην το εκμεταλλευτεί ένας πονηρός;

Το κέρδος άλλωστε είναι πολύ μεγάλο.

Σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Έρευνας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (EPRS) για το 2018, η πρακτική των γυρισμένων χιλιομέτρων εκτιμάται ότι έχει οικονομικές απώλειες στην Ευρώπη έως και 8,77 δισεκατομμύρια ευρώ. 

Για να φανταστείς, μόνο στη Γερμανία (το μεγαλύτερο εξαγωγέα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Γηραιά ήπειρο), το φαινόμενο των γυρισμένων χιλιομέτρων κοστίζει στην τοπική της οικονομία 6 δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.

Πως θα καταλάβεις τον πονηρό;

Ψάχνεις, ψάχνεις, ψάχνεις στις αγγελίες για να βρεις ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο. Δεν είναι εύκολο, σχεδόν ποτέ δεν ήταν στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων.

Η λογική λέει ότι για να το βρεις, θα πρέπει να είναι από ιδιώτη και ιδανικά από κάποιον που να γνωρίζει άριστα το αυτοκίνητό του.

Πως όμως θα καταλάβεις αν το αυτοκίνητο που σου αρέσει είναι όντως μια τέτοια περίπτωση;

Υπάρχουν τρόποι:

  1. Ψάξε στο google τον αριθμό κινητού που υπάρχει στην αγγελία. Με αυτόν τον τρόπο θα δεις αν ο συγκεκριμένος άνθρωπος πουλάει την ίδια στιγμή και άλλα αυτοκίνητα.
  2. Προσπάθησε να βγάλεις «λαβράκι» από την τηλεφωνική συνομιλία. Μια έξυπνη εισαγωγή θα ήταν να πεις πρώτα «σας τηλεφωνώ για το αυτοκίνητο που είδα στην αγγελία» χωρίς διευκρίνηση για το μοντέλο. Αν σου απαντήσει «ποιο αυτοκίνητο;» τότε καλό θα ήταν να προβληματιστείς γιατί μπορεί να έχει και άλλα αυτοκίνητα που να πουλάει
  3. Το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στην ιδιοκτησία του μόνο για λίγους μήνες, το πολύ ένα έτος
  4. Πολλά αυτοκίνητα τα αγοράζουν από το εξωτερικό, γι’ αυτό και ενδέχεται να σου πει ότι δεν έχει πληρωμένα τέλη, ότι δεν έχει πινακίδες, ενώ στην πραγματικότητα μπορεί να μην έχει καν εκτελωνιστεί.
  5. Δεν θα είναι δικό του και θα υποστηρίξει ότι το πουλάει εκ μέρους κάποιου γνωστού του, το πιθανότερο γυναικείου φύλου.

Πως γυρίζουν τα χιλιόμετρα;

Όπως ενδεχομένως θα έχεις δει, πλέον τα χιλιόμετρα σε ένα αυτοκίνητο γυρίζουν ακόμα και από ένα smartphone.

Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα και από κάποιον που δεν είναι ειδικός.

Πως;

Το κινητό συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, γίνεται εκκίνηση της αντίστοιχης εφαρμογής και τα χιλιόμετρα από τις 300.000 πέφτουν στις 60.000 στο λεπτό!

Δες το βίντεο και θα καταλάβεις!

Πλέον, στα σύγχρονα αυτοκίνητα τα χιλιόμετρα δεν καταγράφονται αναλογικά όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι δύσκολα θα βρεις στις μέρες μας ίχνη στο κοντέρ του αυτοκινήτου από κατσαβίδι και ταλαιπωρημένες βίδες.

Οι «επαγγελματίες» του είδους χρησιμοποιούν πιο σύνθετες μεθόδους και μπορούν να σβήσουν τα αποθηκευμένα data από όλα τα σημεία του αυτοκινήτου, όπως π.χ από το κλειδί, το φανάρι ή την κλειδαριά.

Σκέψου ότι ένα καλό διαγνωστικό εγκεφάλου μιας αντιπροσωπείας που «διαβάζει» όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου, κοστίζει 10 και 15.000 ευρώ. Ένα αντίστοιχα καλό μηχάνημα που γυρίζει «επαγγελματικά» τα χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου, κοστίζει και αυτό 15.000 ευρώ!

Είπαμε, το κέρδος είναι μεγάλο.

Πως θα προφυλαχτείς

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να προφυλαχτείς από τα γυρισμένα χιλιόμετρα και αυτός δεν είναι άλλος από την έρευνα.

Την εντατική, διεξοδική και υπεύθυνη έρευνα.

Έχουμε συναντήσει πολλές περιπτώσεις αυτοκινήτων με γυρισμένα χιλιόμετρα και ξέρουμε ότι ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια παίζει σημαντικό ρόλο. Γι’αυτό και στο τμήμα ελέγχων της Spotawheel απασχολούνται συνολικά 25 άτομα.

Τα αυτοκίνητα δε, που παιρνάνε με επιτυχία από τους ελέγχους μας, στατιστικά είναι μόλις 1 στα 20, ενώ τα 19 απορρίπτονται κυρίως για τρεις λόγους:

  1. Σοβαρά ατυχήματα του παρελθόντος
  2. Γυρισμένα χιλιόμετρα
  3. Ιστορικό που δεν επιβεβαιώνεται

Αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, απλά δεν το αναλαμβάνουμε.

3 θεμελιώδεις τρόποι για να βρεις τα πραγματικά χιλιόμετρα

  1. Ζήτησε το βιβλίο service του αυτοκινήτου και έλεγξε τη γνησιότητα αλλά και τις ημερομηνίες που έχουν γίνει καταγραφές των service σε σχέση με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου.
  2. Ζήτησε από την αντιπροσωπεία να σου δώσει πληροφορίες για το ιστορικό συντήρησης, με βάση τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου.
  3. Έλεγξε την κατάσταση του αυτοκινήτου με κάποιον μηχανικό της εμπιστοσύνης σου.

www.cardrive.gr

Μακριά από τη σκουριά

Αν κοιτάξεις κάτω από το αυτοκίνητο και δεις σκουριασμένα μέρη, τότε καλύτερα να βρεις κάποιο άλλο. Η σκουριά καταστρέφει τις λαμαρίνες, τα μηχανικά μέρη, τα παρελκόμενα των αναρτήσεων ακόμα και τον «εγκέφαλο» του αυτοκινήτου.

Κάνε τη χάρη στον εαυτό σου και έλεγξε το αυτοκίνητο για σκουριά, ιδιαίτερα αν ψάχνεις για κάποιο παλιό μοντέλο, και φυσικά αν ζεις σε νησί ή σε παγωμένες περιοχές όπου το χειμώνα οι δρόμοι είναι γεμάτοι αλάτι.

Πρέπει να έχεις υπόψιν σου ότι πολλά αυτοκίνητα εισαγωγής, π.χ από τη Γερμανία, έχουν ήδη διαβρωθεί από την έκθεση στο αλάτι, πράγμα που σημαίνει ότι οι πιθανότητες για σκουριασμένα μέρη είναι αυξημένες. Μην το παραπελήσεις!

Η σκουριά στο αυτοκίνητο μπορεί να σε βάλει σε πολύ μεγάλα έξοδα!

Σελίδα 1 από 2

Οδηγος Αγοράς

  • Τέσσερις κορυφαίες επιλογές για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

    Θέλετε την ποιότητα κύλισης του Golf,  τιμόνι ακριβείας της Alfa,  τη μοναδική σχεδίαση του Astra ή [...]
  • Μακριά από τη σκουριά

    Μακριά από τη σκουριά Αν κοιτάξεις κάτω από το αυτοκίνητο και δεις σκουριασμένα μέρη, τότε καλύτερα[...]
  • Καθόρισε το Budget σου

    Καθόρισε το Budget σου Ο σωστός υπολογισμός του budget είναι ίσως η πιο σημαντική παράμετρος που [...]
  • Κάνε το σωστό Test Drive!

    Κάνε το σωστό Test Drive! Καλός ο έλεγχος, αλλά αν δεν οδηγήσεις το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθή[...]
  • Γυρίζουν τα Χιλιόμετρα ακόμα και οι Ιδιώτες

    Γυρίζουν τα Χιλιόμετρα ακόμα και οι Ιδιώτες Χάος στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, [...]
  • Κάνε τη δική σου έρευνα για το μεταχειρισμένο

    Κάνε τη δική σου έρευνα για το μεταχειρισμένο Όπως δεν θα πήγαινες για ένα ρομαντικό δείπνο σε ένα [...]

Ο ιστότοπος χρησιμοποεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας.